۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴

محمدیان در گفتگو با مهر:

عدم حضور نمایندگان مجلس در همایش ملی پسروی دریاچه ارومیه ناهماهنگی زمانی بود

عدم حضور نمایندگان مجلس در همایش ملی پسروی دریاچه ارومیه ناهماهنگی زمانی بود

تبریز – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: عدم حضور نمایندگان مجلس در نخستین همایش ملی تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع آب و خاک ناهماهنگی زمانی با وقت کاری نمایندگان بود.

مسعود محمدیان صبح سه شنبه در گفتگو با مهر علت عدم حضور نمایندگان مجلس در این همایش را ناهماهنگی زمانی با وقت کاری آنها دانست و افزود: به دلیل ناهماهنگی ها با وقت کاری نمایندگان مجلس این اتفاق رخ داد که ما باید متناسب با وقت آنها تنظیم کرده و این همایش را در آخر هفته برگزار می کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه موضوع این همایش تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع آب و خاک بود و جنبه تحقیقاتی داشت، رئیس موسسه تحقیقات آب و خاک کشور را دعوت کردیم تا علت های موضوع به صورت تخصصی مطرح شود.

محمدیان متولی اصلی حل بحران دریاچه ارومیه را وزارت نیرو اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه انتقال آب به دریاچه ارومیه وظیفه اصلی وزارت نیرو است بحث اصلی مطرح شده در این همایش تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع آب و خاک بود که باید با متخصصان این امر در خصوص طوفان های نمکی و آثار آن بر زمین های کشاورزی و اصلاح بهینه مصرف آب بحث و بررسی می شد.

وی ادامه داد: در دومین همایش ملی تاثیر پسروی دریاچه ارومیه بر منابع آب و خاک چهره های ملی و نمایندگان مجلس حضور خواهند داشت. 

کد خبر 2161001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha